Blogeja tutkiessa olen huomannut että DADAAAAAAA en olekaan mikään kummajainen kun innostun aina shoppailemaan ja täydennän varastoja. Monella muullakin on sama "ongelma". HUH! nyt ei tunnu siis yhtään niin pahalle pursuavat kaapit ja taisin jopa myöntää itselleni luvan jatkaa pahettani.

Tänne kirjoittaminen on raivostuttavaa... ainakin minulle käy tuhat ja sata kertaa et kirjoitus häviää kun pistän että tallenna samoin kuin sisälle kirjaantuminen... *murisee*

Murinasta pääsenkin sitten esittelemään nalleni. Antiikkinalleja haluaisin tehdä. Tätini on niihin täysin hurahtanut ja olen saanut kädestä pitäen oppia miten nalle tehdään. Kaksi nallea vasta olen synnyttänyt... toive olisi synnyttää niitä vielä muutama lisää.

 

 1281197013_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tavallaan kaikesta näkee et eka nalle... jotenkin kammottavan tumman sininen (elin sinistä-vaihetta eli kaikki oli sinistä) silmät väärän väriset ja korvat ihan väärässä kohti. Virheistä huolimatta minun eka =) Toinen nalle Verneri matkusti ystäväni luo. Hän oli pienempi ja nallen värinen..paljon paljon söpömpi. seuraavasta tulokkaasta sit ei ole tietoa mitkä ympäristötekijät siihen vaikuttavatkaan. Jäämme odottamaan....