tuli minun sny:ltä jo aikaa sitten...kuvatuksi en ole saanut enkä raportoitua... saamattomuus pakko myöntää! Olen ollut ekaa kertaa mukana sny kierroksella ja pakko myöntää, että itse minua onnisti saada aivan ihana salainen ystävä. Itse en tiiä miten olen omalla sarallani onnistunut.. huomenna kiikutan viimeiseni vasta postiin.

Mutta kuinkas minua ilahdutettiin sitten...

1293380825_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sny:ni oli virkannut minulla valkoisen korin (vielä ei tiedä minne kori sijoittukaan), tuikkupurkki tai miksi tuota nyt sanoisi (?), ihania poroja, minikonvehteja, Novitan Hahtuvaista ja Dropsin alpakkaa 3 kerää... ja sit oli joulupaketti...... Ja minä oikeesti säästin sen jouluksi... ja siinä oli.......

1293381178_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Viisi kerää Novitan Sofiaa ja pussukka puikoille...sisällä bambupuikot....

Tuhannet kiitokseni ihanasta paketista ja ylipäätänsä kaikista ihanista lähetyksistä tään kierroksen aikana.En ole yrittänyt selvittää ollenkaan kuka ystäväni on.. tosin kun hän paljastui huomasin vierailleeni hänen sivuilla useampaan kertaan. SNY:ni oli syksyn aikana Hanna..... Kiitos Hanna..tuhannesti! Langat oli aina jotain sellaista mihin en ollut osannu itse tarttua... ainakin se värimaailma oli miellyttävä. Nyt kun syksyn kiireet on ohi pitänee kaivaa puikot esille... =)