Viime viikon täällä on tuntunut asuvan kokonainen eläintarha , ainakin ollut apinatalo-meininki . Yksi tirppa on itkeny tätä ja toinen tuota..kolmas muuten vaan ja neljäs ihan kannatuksen vuoksi. Ajattelin jossain vaiheessa linnoittautua vessaan ja peittää korvani ja huutaa mukana.Tässä siis selityksen tynkää miksi en ole blogittanu mitään tänne  enkä vieraillu kenenkään blogissa.

Minun SNY taisi arvata menon täällä, koska osasi minua ilahduttaa juuri niin osuvalla kortilla. Kuoren avattuani ja nähtyäni silmät, ajatus oli et mitä..... ja riemuhan siitä repesi. Ei voinu mitään. Niin osuva oli kortti.

Mukana oli sitten tee se itse- heijastinnalle. Viime syksynä olin tilata tuollaisen pakkauksen mutta tilaamatta jäi. Heijastimen värkkään het kun sammakko on saanut raajansa. Ruskea ei todellakaan ole lempivärini mutta kyllä nallet on ruskeita. Ja tää oli tosi kiva ylläri...Aikuisten oikeeasti.

Snylle tiedoksi kun kyselit vinkkejä mitä oikeesti tarvitsisin niin tarviin nyt pitkän loman (talviunet kukaties) ja ehtymättömän pankkitilin (tuli käsityömessuilla hummailtua).. mut jos oot keiju jolla on antaa mulle ne kolme toivomusta haluan vielä hiukan miettiä  tarkemmin.

Aikuisten oikeesti taas.. olet eläimellisesti minua ilahduttanu enkä pahastu vaikka sama meno jatkuisi vaikka epäilen sinulla olevan pussissa vaikka kuinka paljon ylläreitä. Eläinhommelit on ilahduttaneet minua niin vaikka en maailmankaikkeuden suurin eläinten ystävä olekaan.Älä ota ystäväiseni paineita... Kaikki tulee tarpeeseen vaikka en mitään oikein tarviikaan. =))