Ei minulle sovi tuollainen hulvaton messuilu yhtään. Lauantaina siis hummailin rahani käsityömessuilla ja mitä siitä sitten palkaksi saikaan. Joo... sunnuntaina iski migreeni jonka lumoissa viruin eilisenkin vielä. Työnantaja kieltäneen minulta pian kaikenlaisen hummailun. Huom!!! Lauantaina ei nautiskeltu mitään kahvia väkevämpää kuitenkaan.Kuvia ostoksistani en viitti /hirviä pistää tänne.

Eiliseen karmean hurmaavaan päivään  liittyi kuitenkin  hymyäkin ja hyvää mieltä . Sny:ni oli muistanut minua taas ihanalla kortilla. Kiitos YSTÄVÄNI!

1286895292_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Jollei ihan olisi mennyt elämä hukkaan niin sain luettua Dan Brownin Enkelit ja demonit. Kirjan ostin silloin heti Vinci-huumassa. Aluksi meinasi usko ja huumori loppua kun en kirjan tieteilystä ymmärtänyt enempää kuin sika siitä tuulimyllystä. Mut silleen puolihuolimattomasti luettuna ihan jees kirja (kaikkee ei tarviikaan ymmärtää-tyylillä). Nyt luettavana viimeinkin jotain mukavan helppoa... =) Siis minä menen tyylillä et kaikki kirjat luetaan loppuun tuli sit mitä tuli.

Tänään olen sit repeilly. En tiiä pitäiskö melkein hernettä tunkea nenään mut naurattaa niin ettei herne pysyisi siellä kuitenkaan. Yksi tirppojeni äiti toi minulle "tuliaisia"....sain mulle sopivan rintamerkin.....

 1286895672_img-d41d8cd98f00b204e9800998e