Läpi tuulen ja tuiskun taaplasin postiin maanantaina ja hakemaan Sny:ni lähettämän paketin.Minulla onkin fiksu salainen kun tiesi etten tämmöinen vanha,väsynyt työn raskaan raataja ihan asioikseen olisi jaksanut postille talsia ( matkaa n. 300m). Niinpä hän paketin ajoitti maanantaille kun laahustan perinnekäsitöiden pariin. Kaksi kärpästä yhdellä iskulla, tosin ne kärpäset on kyllä pakkanen iskeny tainnoksiin.

Ja mitäs paketista löytyikään... tuikkuja, iso hakaneula, kasvonaamio =), pehmosydän, teetä(olen aika huono juomaan teetä. Haluaisin niin oppia...tuo tee tuoksuu ihanalle. Nuuskuttelen siitä hajut jos en saa juoduksi),Geisha-suklaa  (parhautta), pään hieronta"vispilä" (omistan jo tällaisen mutta nolona myönnän et se on paikassa jossain ja käyttämätön. Pistän tään uuden sängyn viereen)ja sitten...Dropsin alpacaa........ ja miten IHANA väri!!! Olen ihan haltioissani.. ihan siis minun väri tähän mielentilaan mikä nyt tämänkin viikon on jyllänny.Elämään tarviinkin nyt tuota hempeyttä. Sormet syyhyää tekemään jotain mutta järki stoppaa.. ensin pahimmat keskeneräiset ja kiireellisemmät. Kiitos salaiseni... pakettisi oli ihan juuri minulle sopiva =))