meinaa jekuttaa KyJyssä tai ettei ole vielä tähänkään päivään mennessä oppinu neulomaan sitä "neuletilkkua" joka kaiken taiteen sääntöjen mukaan tulisi tehdä...

Koska minun sisäinen "Samu Sirkka" kuiskailee olemaan niin reilu ja rehti niin tässä sitä ollaan...tunnustan tunnustan tunnustan... mutta seliseli tästä tulee taas.

Kun sitä saa SNY:ltä (kevään) ihanaa sukkalankaa niin tokihan siitä ihanat sukat haluaa itselleen neuloa.Ja kun viimein löytyy malli niin sitä vaan puolihuolettomasti katsoo et lankaa tarvii 100g ja minullahan sitä on juuri sopivasti. Ja ei kun puikottamaan. Helppoa.....mutta kun se ei mene niinkuin ohjeessa =( Sitä huomaa sit jossain vaiheessa et APUA, tää ei riitäkään. Ei auta venytys ei vanutus.. loppuu se lanka. Mitäs sitten tehdään......

Normi minä nakkaisi työn nurkkaan ja joskus tulevaisuudessa purkaisi ja ehkä neuloisi ihan perussukat , Lanka riittäisi JIPII! Mutta sitten tulee se MUTTA taas... Joku peijakashan oli ne sukat pistäny KyJyksi. Hmmm..puranko sukan ja silpaisen neuloa uudet? Katse hakeutuu KyJY-listaan ja sydäntä kylmäsee. Lista on pitkä kuin...joku =( Pelastava ajatus hiipii mieleen. MInäpä jekutan kaikkia. Kuvaan sukat joista toisen sukan kärki on piilossa.. siis se tekemätön kärki. Samassa "Samu" läimäisee korville ja siinä sitä ollaan. Äkkiä siis nettiin hakemaan/tilaamaan lisää Puffa-lankaa. No ei tarvii edes kysellä et löytyikö sitä väriä... en tätä kirjoittaisi jos postin tuomaa pelastusta odottaisin*huokaus*

Minun onneksi tää tapahtui minun "mustana maanantaina". Joten valheen tielle ei tarvinnu eksyä. Mulla kun mätti tuona maanataina ne isot milli mollit niin tempasin mustaa tico ticoa ja neulasin sukat valmiiksi. Miten se sopi minun mielen tilaan. Sukkia olen tässä katsellu päivän, pari ja ne on tosi törkeet.

Nyt kun aurinko paistaa risukasan minua jo hymyilyttää. Nehän on vaan SUKAT . Ei maailmankaikkeuden kauneimmat mutta olen tehnyt ja tulen tekemään vielä kauheampiakin. Ja kun tempaisin ne äsken paksuihin pohkeisiini niin ei ne nyt NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN kamalilta enää näyttäny. Kiitos kauniiden paksujen jalkojeni!

Enköhän minä näitä täällä kotosalla lasten kanssa voi pitää. Otan ne pois kun vanhemmat hakevat jälkikasvuaan. Ehken heitä ala järkyttämään kuitenkaan. KyJy minun kohdalla taitanee tarkoittaa Kannattaako Yhä Jatkaa Yrittämistä.Noh meinasin kiukuspäissäni lopettaa koko homman mutta tänään.... Sain tietää et olin voittanu KYH-arvonnassa palkinnon siitä kun kaikki 25 työtä tuli tehtyä. Minä joka en koskaan ole mitään voittanu mistään. Eli hullu jatkaa KyJyä ja elää varmaan loppuelämänsä onnellisena tuosta voitosta. Pienestä sitä ihminen onnelliseksi tulee. Lupaan kuitenkin onnistua edes yhdessä KyJyssä !!!

Sukat on siis neulottu 2 1/2 puikoilla Puffalangasta (+Tico tico). Lankaa meni sellaiset (arvio) 110g. Sukkien malli löytyy Novita-lehdestä Talvi/2010. Kevään SNY:ltä saamani Puffalanka oli minulle uusi tuttavuus ja ihana neulottava. Ei jääne tähän kertaan tään langan käyttö.