sammakon sohvalle sait... Tuure Kilpeläisen laulu soi pakostakin päässä ja hymy nousee huulille. Päivällä "lainaprinssi" antoi räkäisen suudelman ja nyt sohvallani on sammakko... toinenkin. Ja turjakkeen sammakot hyppäsi paketista jonka SNY:ni oli minulle postipojan mukaan kiikuttanut.Ei liene mikään salaisuus, että pelkään sammakoita...joo.. aina ne jossain hyppää nenän edestä ja säikyttelee minut sydänhalvauksen partaalle.

Mutta minun peloista siihen mysteeriseen pakettiin jonka postista vesisadetta uhmaten kipaisin hakemaan. Olen kolmatta kierrosta mukana ja aina minua on onnistanu . Olen saanut ihanaisia paketteja... Kiitos vielä kerran salaisille tytöille =). Mutta tällä kertaa..yksinkertaisesti repesin........VOI LUOJA!!! Noh mitä sieltä sit löytyi...:

Paketti oli koottu vihreän teeman mukaan ja sit sen sammakon.Sain ihanan tuoksuisia aromikynttilöitä. Tuoksuvat niin hyvälle et tekisi mieli puraista pala. Jo tänä iltana pistän palamaan ja juuri siivotun kotini tuoksumaan. Sitten paketista löytyi juuri minunlaiselle hörhölle hörhö sammakkokynä. Tuollainen olisi voinu jopa hypätä minun ostoskoriin. Kynän päässä heiluu iloinen sammakko... varmaan sellainen normisammakko.. ei prinssi. Sammakkoprinssikin paketista kuitenkin löytyi. Ihanainen ristipistotyö. Sny oli sitä mieltä että minunlaisella uusiosinkulla pitänee olla oma sammakkoprinssi. Ja mikä parasta... saan pistellä sen ihan itse. Lupaan pistää valmiin tuotoksen seinälle niin että het aamulla prinssini nään ja iltaisin nukahdan häntä katsellen. Pakettiin oli eksyny myös "blingBling"-rasia. Helisi mukavasti ja olin varman että sisältää jalokiviä... siinä pieni pettymys tuli kuitenkin mutta totuus on että tuolle tuikkukynttilälle minulla on varmasti enemmän käyttöä kuin kruunun jalokiville. Ja sammakkoprinssi voinee sen täyttää tulevaisuudessa helmillä.. Kortti oli varmaankin valokuva tulevaisuudesta. En kommentoi tässä vaiheessa kumpi olen minä...siis alla vai päällä.  Unohtaa ei sopinen ihanaa lankaa...Fabelista en ole neulonu koskaan vaikka mulla tuolla jossain jotain punasävyä näkyi olevankin. Tykkään sukkalangoista jotka ovat ohuita (hmmmm...onko edes lankaa mistä en tykkäisi????)Näistä minä neulon itselleni sukat ja DaDaaaaaaaaa...lähden uusilla sukilla porskuttelemaan kohti sammakkolampia.

Ensi paketissa saan varmaan herneitä. Ei kuitenkaan nenään vedettäväksi vaan sinne patjan alle. Jahka metsästän sammakkoni niin eikös minusta tule sit prinpressa ja sellaisethan aidot testataan herneillä patjan alla.

Ihanainen Sny:ni...varmaan arvannet , että pakettisi oli UPEA, MAHTAVA, TÄYDELLINEN... !!! Ainut harmi tässä on se et miten minä jaksan odotella seuraavaa............ *huokaus* KIITOS!!!!! =))