En minä KYHäilyä lopettanut heti alkuunsa vaikka tässä hiljaa olen ollutkin. Päivät vaan ovat vilistäneet.... taas kerran jonnekin..

Kolmas KYH-päivä... Lähdin esikoisen kanssa juhlistamaan valmistumistani kuopuksen sen hetkiseen kesäkaupunkiin. Aamulla nappasin kiireessä vaan puikot ja lankaa (nallen kukkaketoa/kielo???) autoon mukaan. Sain kuitenkin hiukan sukan vartta neulottua. Nyt siis puikoilla on toiset kesäisen hempeät sukat minulle itselleni.

Neljäs päivä oli sitten lauantai... ja iltapäivällä vieraita tulossa. Koti kuin räjähdys ja täytekakkua olin mennyt lupaamaan vierailleni. Vieraiden takia puikoille pistin vaan "tiskirätin" Novitan bambusta. Ohje on tässä.

Eilen, viides päivä... esikoista junalle, juhlien siivoamista ja väsyneen juhlijan päiväunia koko päivä täynnä. Illalla sänkyyn rauhoitun ja ajatukset oli tässä päivässä... työpäivä parin viikon loman jälkeen edessä. Päähän tuli ajatus "PAM!!! KYH!!!!PAM PAM!" Pongahdus sängystä ylös... ja mitä mitä mitä teen... ainut lanka mikä silmiini tarttui oli vironvilla ja siitä se sit lähti... toinen revontulihuivi.......

Tänään olen tässä mietiskelly et minähän vuonna heinakuussa nää ovat valmiina... =)) Mutta kun tälle päivällekin pitäisi jotain.....hmmm... juuri sain päähäni tiedon että toinen tiskirätti. Niitä tarvii aina!! Eli nyt etsimään vaan malli ja on tässä hetki aikaa tikutella ennenkuin uneen aika vaipuu...