Miten ihanaa se on kun postista tulee joskus muutakin kuin laskuja ja mainoksia. Toissa iltana postilaatikosta löytyi SNY:ni lähettämä paketti. Miten sitä pieni, iso ihminen sit isosti ilahtuukaa....

1300266843_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ystäväni ilahdutti minua näin:

Cultura- kahvia... jota tässä koneella  ollessani nyt siemailen. Samalla mietin miksi sitä tulee niin huonosti ostettua erilaista kahvia. Tämä kahvi on oikeesti tosi HYVÄÄ!!

Suklaa on työnnetty kaappiin odottamaan otollista hetkeä nautittavaksi.

Sain myös kerän Fortissima socka-lankaa. Vaikka tykkään värikkäistä langoista niin kerä olisi sellainen etten itse tarttuisi siihin..oon miettiny onkos siinä liikaa eri värejä vai mikä on... MUTTA koska lanka on minulle uusi tuttavuus.... minua kiehtoo ihan mielettömästi se millaistahan pintaa tästä tulee. Harmi että on niin monta juttua kesken ettei voi heti........Otsan rypistys

Paketin IHANUUS oli sit Puffa-lanka...että olen sitä hypistelly ja vaikka sun mitä.Siis ei oo sanoja kuvaamaan miten ihanaa lankaa... Mitä sitten tuollaisesta ihanuudesta tekisi.. siinäpä ISO pulma!Oon joskus miettiny josko noita ihania lankoja ottasi vaan illalla ns. unileluksi viereen. Ei ainakaan painajaisia näkisi...tai joo...ajatella jos puikkoarmeija hyökkäisi kimppuun tai ne keskeneräiset työt.

Mutta.... SNY, ihana ystäväiseni..KIITOS!Tuo Puffa olisi voinu tarttua omaankin koriin (kiitos tiedosta mistä lankaa saa. Kävin jo kuolaamassa Nolostunut).. Tässä SNY:ssä on ihanaa saada sellaisia lankoja joihin ei itse tarttuisi omine epäluuloineen. Ei kaikkien saatujen lankojen tarviikaan olla huippu järisyttäviä , koska niille en sitten hentoisi keksiä arvokasta käyttöä.Jokainen lanka löytää aikanaan paikkansa vaikka sit unileluna.Ja lankaa ei koskaan voi olla liikaa vaikka sitä pursuaisi vähän joka kaapista!

Minua on onnistanu! Olen vasta toista kertaa mukana ja kumpikin SNY:ni on ollut ihan huippuja!