on nyt Novita lehdessä olleella mallilla neulottu. Ihan kivat sukat tuli vaikka kuvasta nyt ei saa mitään ajatusta valmiista työstä. Lankana on syksyn SNY:ltä saatu lanka joka oli ihanaa neuloa. Minulla on vielä toinen vyyhti hiukan eri värisenä odottamassa vuoroaan =)Joogaa olen kokeillu harrastaakin joskus mutta eihän minun luonteella siihen osattu keskittyä.....

1298732929_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Minua vaivaa jotenkin jatkuvasti mieltä saamattomuus... ja kuitenkin lähes kaiken aikaa jotakin väkerrän. Valmista tuntuu tulevan vaan hitaanlaisesti ja vissiin liian monta projektia yhtä aikaa... mutta tuloksia ehkä sit joskus. Toisaaltaan taidan vaan ladata liikaa odotuksia itselleni...

Tässä neulonnan ja muun puuhailun keskellä olen kattonu viime viikonlopun ja viikon aikana leffoja. Vino pino on DVD-kasaan katsomattomia kertyny kun olen enemmän sarjojen lumoissa ollut.Suurimmaksi osaksi ostan kirppareilta ja alekoreista leffat...joten uutuuksia nää ei ole. Katsottua on tullut nyt Rachelin häät(Annie Hathaway) sekä Dinner with frends...... no onneksi olen näistä vaan sen pari euroa pulittanu. Kai näitäkin leffoja kannattaa tehdä, en tiedä!Onneksi leffa intoilu jatkui kun katsoin niin hömppää niin hömppää et se oli jo edellisten jälkeen ihan mahtavaa eli Seurapiiripyrkyri ( Jennifer Love Hewitt). Kotimaisista tykkään ja tää Väärät juuret oli kotikatsomokamaa. Ei huippu mut ei huonokaan eli katsoi ihan mielelllään.

Kauhuleffoista en isommin perusta mut kattoin tositarinaan perustuvan The Strangers ja en varmaan yöllä koputtelevalle avaa ovea.. eli opetuselokuva =) Bruce Willis fani tykkää  tietty Särkymättömästä.... ja Nimet marmoritaulussa oli katottava sotaleffa joka ei hirveesti minussa tuntoja nostata. Ihmeellistä mutta yksikään näistä ei saanut minua itkemään eli voimme todeta:" ei hyviä!" Hyvä leffa itkettää AINA!

Kirjarintamalla itkettiin sitten silmät punaiseksi. Toistamiseen luin yhden kauneimmista rakkaustarinoista , Nicholas Sparksin Kuuntele vain muistojasi. Lukemisen arvoinen kirja, ehdottomasti. Elton Beniä en ole ennemmin lukenutkaan. Vauvahorkka oli ihan miellyttävä kokemus. Ja Cecilia Aherin Mitä huominen tuo tullessaan , piti otteessaan koko kirjan ajan. Kirjat eivät siis ole tuottaneet pettymystä vime viikkoina =)