Ja minun kohdalla kun puutuu täysin onni nimeltään arpaonni.Kohtalo on kyllä arponu tielleni vaikka sun mitä koettelemuksia mutta niistä on rämmitty aina yli jollain tavoin. Vaan minua onnisti viimein tuo kummajainen eli siis tuntematon arpaonni. Kyllä minä KYHyjä kyhyilinkin ihan sen tarvittavan määrän ja siitähän se tämä palkinto sitten irtosi...

Palkintoni sain täältä.Kiitos Anjalin!!!

Palkinto sisälsi:

-Jawoll Magic-lankaa

- Tuollaiset puiset nappulat puikkojen säilytykseet

- päättelyneuloja

- tuollaisen vihreän muovisen (nimeä en keksi) johon voi vaikka kerätä silmukoita odottelemaan.Olenkin omistanu metallisen sellaisen..

- kaksi ihanaa kesäistä nappia

-kortin

Eihän tässä ole voinut olla kuin erittäin tyytyväinen palkintoonsa. Lanka oli väriltään sellaista ettei minun käsiini hyllystä tarttuisi. Minähän tykkään kaikista väreistä mutta jotenkin en olisi tuollaista osannut ostaa. Oon sitä hypistelly ja ihastun aina vaan enemmän siihen värimaailmaan. SNY.kierroksella osallistuminen onkin juuri tuosta syystä kivaa kun salaiset ovat pistäneet rohkeasti erilaisia lankoja tulemaan.Ehkä joku päivä opin itsekin nappaamaan hiukan erilaisia lankoja hyllystä mukaani ( tai sitten opin ettei aina tarvii napata yhtään mitään )

Napeista en ole koskaan ollut innostunut ennenkuin tyttäreni sai minut kiinnittämään niihinkin huomiota. En omista nappivarastoja , ainakaan vielä! Mutta saadut napit oli tosi kivat.. niille löytyy paikka kyllä. Erityisen ilahtuneeksi sai minut päättelyneulat. En ole moisiin törmänny edes. Tämmöiselle "sokealle" nää on enemmän kuin huippujuttu. Tuliskohan nyt paremmin työt pääteltyä...jaahas.. ehkäpä =)