olen palannut kotiin taas. Viikko vierähti esikoisen luona ja taisi tytär huokaista tänään pitkään ja hartaasti kun pääsi taas äidistä eroon. Kyllä minä jotenkin kummallisesti häntä ymmärränkin, mutta oli meillä suurimmaksi osaksi hauskaa. Shoppailin liikaa ja tuossa kassit tyhjensin ja huokaisin. Turhuuden turhuus... mutta kaikkee ihanaa kuitenkin ja kädet syyhyää päästä tekemään kaikkee kivaa..

1284224891_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Yllätykseksi kirjoja ei siunaantunut tämän enempää... Ostin jopa kolme uutta pokkaria (kun kotiin jäi iltalukeminen, tytär väitti sitä kyllä tekosyyksi ) ja loput kirpparilta, mistä yleensä lukemista haalin. Minulla on pokkarimania eli ostan niitä paljon mieluummin kuin kovakantisia. Kirjojahan omistan pilvinpimein kuten cd-levyjä, mutta Pakarisen Hanna lähti eurolla niin pakko oli ja HUOMATKAA ...ostin koko reissun aikaan vaan yhden leffan ja senkin kirpparilta ja VAAN siksi , että Clooney on siinä (minun ei varmaan tarvii mainita et omistan leffoja.....jokusen). Eli minulla on aina syyni miksi jotakin ostan ...siis harkittua ostamista *virn*

1284225290_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tää rovio on sit sellainen... joten en edes selittele... siis arkastelutarvikkeita laidasta toiseen...MUTTA ei mitään tarpeetonta!

1284225428_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lankaa ei tarttunu paljoa mukaan...tarjouskeriä vaan ( ja se hys hys kassillinen piilossa odottamassa syksyn paketteja)...

Ja sit kaikki se muu jota ei kuvata koska on sellaista joka kodin tarpeellista eli ei kuulu tavallaan harrastusmaailmaani vaan itteni ilahduttamiseen ainoastaan.

Ja kun väsyneenä tuossa postia lääräsin niin voi........ pakettikortti!!!!!! Minun eka SNY-paketti on postissa...Onneksi voin saada sen huomenna=)Alan tässä kokoilemaan erästä toista pakettia.....