Taas täällä on aloitettu lomailu...viimeiset rästilomat nyt päällänsä ja kolmisen viikkoa vaan hengaillaan. Siitä hengailusta sitten ei oikeasti tiiä kun projekteja on liiankin kanssa kesken. Lomailu on aloitettu fiksusti ennen aurinkoa.. eli koira päässy lenkillä ennen kuutta (sitten illalla kyllä simahdettukin aikaisin) ja päivät on ollu täynnä tekemistä.
Minulla on munaprojekti kesken ja sattuipa tänään sitten näin....
Pistelin ja pistelin..... kunnes tuli mielenjärkytys...MINULLA EI OLE KELTAISIA HELMIÄ!! Kun asuu paikkassa ei missään jossa ei oo mittään niin ei ihan jaksanu ajatella ajelua paikkaan missä on kauppa helmineen. Voinen kertoa , että edes turkkilainen ei kiroile niin kuin joku täällä (häpeän)...koira ei tosin edes lotkauttanu korvaansa , tottunu kai. Taisipa siinä jotain lennellä ja ajattelin et olkoon... mietin pitkään haenko postiakaan kun tietty laskunippu poikineen odottaa. Minun täydellinen päivä siis!
Noh postilaatikossa oli pakettikortti ja SNY.ni lähettämä. En kuulkaas miettiny hetkeäkään kun postiin singahdin paketin hakemaan.Tuli se niin tarpeeseen.
Postihemmo siinä jonkun typerän vitsinkin yritti minulla murjaista ja luuli varmaan onnistuneensa kun minun kasvoille levisi hymy... paketin päältä tunsin jotain pehmeää...siinä on LANKAAAAAAAAAA... jop häipy helmet unholaan. Kotiin kuitenkin pinkaisin ja jopa kahvia pistin  tulemaan, tosin en jaksanu odottaa valmistumista kun paketin repäisin auki... ja ette muuten usko et oikeesti purskahdin nauruun...
Paketin revittyäni auki sieltä tipahti syliin keltainen lankavyyhti...Handu-lankaa.. VOI KIITOS!!! ihan mykistyny tuon langan ihanuudesta (villaa 60%, bambua 20% ja silkkiä 20%) Olen näitä netissä tiiraillu ja aina jääny tilaamatta. Rakas SNY...on vaan pakko tuottaa sinulle pettymys. Tästä langasta tulee vaan taas kerran sukat minulle...
Paketissa oli myös kahvia ja suklaata...sitten ihanaa vanhaa kunnon vitalisvoidetta. Sen tuoksu viehätti lapsena jo ja vielä tänäänkin.
Poro-avaimenperä viestittäneen jotain...toki olen postileimasta sen huomannu että pohjoisemmaksi mennään. En vaan ole tehny salapoliisin hommia..asiat selvinnee aikanaan.
Sain myös synttärilahjan jonka availen sitten kun se päivä koittaa... KIITOS!
SNY:ni... lähetän ison sylillisen sinne enkeleitä ja toivottavasti kaikki asiat menee hyvin. Älä minusta huolta kanna..tärkeämmät asiat ensin!!

Tään iloisen postin lisäksi sain uuden Tildakirjasen ja pikaselailulla silmään iski keijut...ÄÄÄÄÄH... tahtoo...en lue sitä kirjaa ennenkuin oon selviny kuiville näistä entisistäkin..