Osallistuin toista kertaa SLY-kierrokselle... Tällä kertaa sit kävikin maaliskuussa ikävästi: en saanutkaan pakettiani. En tiedä syytä miksi salainen ystäväni ei pakettia lähettänytkään. Sellaista sattuu...... toivottavasti hänelle ei ole mitään ikävää sattunu tai no miten sen ajattelee taas.. Osaan antaa anteeksi tuollaisen , etten pakettiani saanut jos siellä on syynä jotain oikeeta. Sitä en pysty ymmärtämään jos tekee sen vaan...tosta noin...ainakin olisi suotavaa kertoa ettei pysty/jaksa/halua leikkiä jatkaa. Mutta mikäs minä olen tuomitsemaan ketään!

Noh...olin valmis kärsimään kohtaloni kun postilaatikossa oli lähetys. SLY-kierroksen emo oli pistänyt minulle paketin. Tuli niin hyvä ja lämmin mieli etten ole siltä edes "kopertunut" raportoimaan....

1303123492_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

paketissa oli kaikkee kivaa mut ihan ehdoton ihanuus oli tuo pieni raastin. Ja voin kertoa et se tuli TOSI tarpeeseen =) Ja sit tuo pätkiskakun ohje. Kaikki siitä aina puhuu ja kehuu. Minä se en ole sitä edes saanu maistaa... mutta torstaina sen leipasen kun esikoinen tulee pääsiäisen viettoon. Ja uskokaa pois, että vaikka tuo paketti saapui aikoja sitten niin en muuten ole syöny patkiksiä... ne oottaa sitä leipomista. Kiitos velä kerran emoselle!!!!