ja häpeää... Minun ihana SNY oli lähettäny minulle postia ...taisi tulla alkuviikosta ja minä en ole muistanut häntä näin edes kiitellä =( KIITOS!

Taas sain pientä näperteltävää,, Sny:ni on näköjään tiedostanu et ihan rakastan tämmöisiä juttuja. Vaikka heijastinkin on vielä tekemäti niin...koskaan ei minulla ole mitään liikaa(vinkki joulupukille).Ystävällä oli joulu mielessä ja pistoiltavan joulukortin sain. Korttia tästä ei tule vaan taulu... ja sitten tee itse-  pakkaus kivoja huopasydämiä. Nyt pitää täällä päässä reipastua sillä joulu tulee.. olen hyväksyny jo ajatuksen ettei KyJyt valmistu.. ja saanut anteeksiannon...melkein.Mukana oli ihana kortti tekstillä:Luulen että vastaus naiseuden mysteeriin löytyy jostain keskustelun ja suklaan välimaastosta.

Sny:ni varmaan huomaa että Geisha-patukka puuttuu kuvasta. Sen sai arvoisensa kohtelun het seuraavana päivänä kun tirpat nukkui päiväunia ja hoitotäti nuokkui...oli hyvää päiväkahviseuraa =) Ei tarvinne edes sanoa että olipa ihana ylläri =)) KIITOS vielä kerran...