Jäänyt muutamia vanhoja talven aikana tehtyjä juttuja laittelematta.
Kaikilla tuntui jossain vaiheessa olevan frilla-huivi villitys. Minen siitä oikein innostunu kun en ole röyhelöihminen ollenkaan. Noh syksyn Sny Olgahan mulle langan pisti ja aikani sitä pyörittelin. Voinen kertoa etten tuon langan neulomiseen yhtään ihastunu mutta huivin väri on ihan tyrmäävän ihana... ja nyt tää roikkuu minun kaulassa..(tunnustan että tätä lankaa on tullu ostettua)..ja eräs ystävä haluaisi minun tekevän hänelle tämmöisen.. Kiitos Olgalle langasta =)


Koska olen yksinkertainen ihminen tykkään yksinkertaisista jutuistakin. Siksipä salomoninsolmuilla tehty huivi on ollu talven lempparihuivi. Novitan lehdestä bongattu ja Polkulangasta tehty. Yhdestä kerästä sai ison huivin...hapsuihin upposi sitten lähes toinen kerä. Tää on vaan niin ihana... iso mutta ohuesta langasta tehtynä kietoutuu hyvin kaulalle.


Juhlaihminenkään en ole enkä varsinkaan halua olla juhlinnan kohde. Siksi täällä vanhettiin hiljaisuudessa. Päivää juhlistin vain ystävän kanssa kahvilla käynnillä. Ihanat tyttäret pienestä vinkistä kuitenkin muisti vanhenevaa äitiä näin....

Esikoiselleni juttelin että tuon huovutusalustan haluaisin ja sain sitten neulatkin ...kiitos rakkaat=)

Sny:ni paketissa oli myös lahja...kirjaksi sen tiesin..sattuipa hassusti.. jotenkin NIIIIIIN juuri tähän hetkeen kohaltava kirja. Ei voi kuin hymyillä itsekseen...Hymyilyni jääköön salaisuudeksi

Poden lukemattomuus krapulaa.... jotenkin menny koko talvi =( Kirja odottaa pinossa ...onneksi kirjat ei vanhene kuten minä.
Noh...sitten itse tilaamaani tuli sopivasti eli olkoon tämä minun oma lahjani siitä että vanhenin taas...ja mitäpä muuta kuin... LANKAA... =))