aina  on yhtä ihana hetki  hakea SNY.n paketi postista. Kiirus sitä on avaamaan.. Maanantaina tämä ihanuus oli taas minulla edessä. SNY oli taas kerran koonut niin ihanan kivan paketin et......*HUOKAA* mutta tässä paketissa oli jotain erityisen ihanaa jota olen näpläilly, ihastellu....

Paketista sitten paljastui seuraavanlaista:

-Punainen neulottu liina

-Jujuja muistikirja .... minä olenkin kaiken muun lisäksi vihko- ja muistikirjahamsteri

-enkeli piparkakkumuotti... niih ...enkelitkin on mun juttuja

- 3 kerää mohair luxusta ihanaisen punaisena... tätä viimeksi pyöritin piiphdettuani eräässä kaupassa. Olisin ostanu juuri tätä niin jouluisaa lankaa, mutta muistin kaikki ne Kyjyt ja nolona pistin langat takaisin hyllyyn. Palasin vielä takaisin ja mietin et tästä tulisi niin kiva jouluinen huivi... Rakas SNY:ni... lanka saa nyt odottaa mutta siitä tulee jouluksi huivi.. takulla =) ensi vuonna...

- Ja sit kerä tuota suosittua huivilankaa... olin mielessäni päättäny etten koskaan tee tuollaista huivia. Ei ole yhtään minun oloinen ja näköinen. Koska kohtalo on hassu pikku ukko niin juuri ma kun lapset uinui kattelin jonkun blogia ja näitä huiveja. Mietin et voisin minäkin yhden edes tehdä...ajattelin et ensi vuonna palaan tähän teemaan... enpä aavistanu että postissa kohtalolanka minua odottaa.

Voi että...tää paketti on niin IHANA.....mutta se paras siinä oli kuitenkin kuten alussa jo vihjaisin niin tässä:

kuva ei kerro läheskään miten ihana tämä liina on. Ja miten taidolla tää on tehty. Ja SNY minulla on varma aavistus että tää on sinun käsistä. Oon mykkä... en itse ole yhtään liinaa neulonu. Siellä Kyjyssä on jokin aloitus viritelmä kyllä. Tää on vaan niin KAUNIS. ja siihen pieneen vihjaukseen mahdollisista koirankarvoista sanoisin että omiakin koiran karvoja löytynee täältä =)) Halitus ystäväiseni...ja KIITOS!!