Viime viikkoina olen tullut tulokseen että Kyjyily ei ole minua varten. Tiedän jo nyt ettei kaikki valmistu ja motivaatio paikassa hukka. Ja sit kun asiat ei nee edes napinreiän viereen niin tulos voi vaan olla  tätä mitä on...

Kyjy numero 6 oli kuviosukat. Niitä kesällä niin innokkaasti lähdin neulomaan ,ohje jostain vanhasta Novitan lehdestä vuodelta tosi kaukaa. Silloin muuten ohjeet oli paljon epäselvempiä. Mahtoikohan johtua siitä et neulominen ei ollut vaan niin in ja sitä teki vaan ne jotka osaa...eli vanhat novita-lehdet ei kuulu enää minun vinoon lehtipinoon...suunta lehtikeräys.

Noh kun näitä aloin neulomaan sain eka kuvion tehtyä...ja sit huomasin et tulee pallukoita/pampuloita... sellaisia hirviöitä en sukkiin halua.. nakkasin sukat ja lehden menemään ja odottamaan uutta tulemista. Uusi tuleminen tuli ja sukat löytyi. Lehti vaan ei tullu vaikka kuinka oon sitä hakenu.. Tarina siis kertoo miksi kuviosukissa on vaan ylhäällä tuollainen kuvio ja malli on ihan sit kaikkee muuta kuin malli. Mutta kuvio kuin kuvio...kuka määrää kuviosukkien kuvion määrän joten nää vaan sit saa kelvata. Nallesta väännetty ja lankaa meni sellaiset 75g.Sukat sopii minun jalkaani eli koko n.38-39