tai sitten minä vaan heitän sitä olan yli... Viikko vierähtänyt ja tuntuu ettei mistään ole tullut valmista. Pelottavaa kun elämä lipuu jalkojen alta huis jonnekin eikä tiedä minne. En tiedä mitä tautia pukkaa päälle mut väsyttää eikä jaksa itseään kiskoa mihinkään... eilenkin satoi vettä... ja minä vaan......olin. Hävettää ihan koska niin paljon olisi tekemistä. Tänään on taas tehty töitä ja edessä täysinäinen viikko jollei ylläreitä tule.Masentavalta kuullostaa mut en ole edes masentunut...väsynyt kylläkin... Tänään paistoi kuitenkin aurinko =)

Aloitin siis posliininmaalauksen keskiviikko iltana. Sen kauan keskeneräisen maljakon rustailin valmiiksi ja tulevalla viikolla sit nähdään miten siinä kävi. Jatkoin keijuteemalla... ja lautaseen maalaan nyt taulua...kuva on ainakin ihana ja tuntui tosi kivalle taas aloittaa maalaus.

1285515134_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

Torstai-iltana kokoonnutaan perinnekäsitöiden merkeissä. Perinnejuttuja tekee jotkut ja oikeestan kuka nyt mitäkin..tilkkuilemme, kirjomme, kahvipusseista taikoo joku jotain.. monipuolisesti. Minulla ei ollut idean ideaa tekemisestä joten opettaja iski isot puikot käteen ja sanoi et tää on ehkä sinun juttu... ja miten vaikeaa oli neuloa isoilla puikoilla paperilangasta... vaikeaa ainakin minulle... jäämme miettimään mitä tästä tuleekaan......

1285515407_img-d41d8cd98f00b204e9800998e