Musiikki on minulle tärkeä osa elämää. Musiikkimakuni ei ole mikään taiteellisen kehittynyt mutta koskaan ei tiedä aina mikä kolahtaa. Rakas tyttäreni haastoi minut mukaan tähän musiikki-iloitteluun. Hän oli napannu tään jostain blogista ja nyt sit musiikkia tiedossa Jaanailijan malliin.... Cool Elämä on muutakin kuin käsitöitä... Olin muuten eilen käsityömessuilla *huokaa*

Eli tällaisia kategorioita olisi siis luvassa:

Päivä 01 - Lempikappaleeni
Päivä 02 - Inhokkibiisini
Päivä 03 - Biisi, joka tekee iloiseksi
Päivä 04 - Biisi, joka tekee surulliseksi
Päivä 05 - Biisi, joka muistuttaa minua jostakusta
Päivä 06 - Biisi, joka muistuttaa minua jostain paikasta
Päivä 07 - Biisi, joka muistuttaa minua tietystä tilanteesta/tapahtumasta
Päivä 08 - Biisi, jonka sanat osaan ulkoa
Päivä 09 - Biisi, jonka osaan tanssia
Päivä 10 - Biisi, joka saa nukahtamaan
Päivä 11 - Jokin lempibändini biisi
Päivä 12 - Biisi bändiltä, jota inhoan
Päivä 13 - Biisi, joka tuottaa häpeällistä nautintoa
Päivä 14 - Biisi, jota kukaan ei uskoisi minun rakastavan
Päivä 15 - Kappale, joka kuvailee minua
Päivä 16 - Biisi, jota ennen rakastin mutta nyt vihaan
Päivä 17 - Biisi, jonka kuulen usein radiossa
Päivä 18 - Biisi, jonka toivoisin kuulevani radiossa
Päivä 19 - Kappale lempialbumiltani
Päivä 20 - Kappale, jota kuuntelen kun olen vihainen
Päivä 21 - Kappale, jota kuuntelen kun olen onnellinen
Päivä 22 - Kappale, jota kuuntelen kun olen surullinen
Päivä 23 - Biisi, jonka haluan soivan häissäni
Päivä 24 - Biisi, jonka haluan soivan hautajaisissani
Päivä 25 - Biisi, joka saa nauramaan
Päivä 26 - Biisi, jonka osaan soittaa jollain soittimella
Päivä 27 - Biisi, jonka toivoisin osaavani soittaa
Päivä 28 - Biisi, joka saa tuntemaan syyllisyyttä
Päivä 29 - Biisi lapsuudestani
Päivä 30 - Lempikappaleeni tähän aikaan vuosi sitten

En haasta ketään mukaan...napatkoon ken tahtoo..