Viikonloppuna sain tehtyä tämän torstaina opettelemani salomoninsolmu-jutskan. Aloin tehdä huivia into pinkeenä Novitan mohairlangasta... rakas kuopukseni oli kyseiset langat jättänyt jostain syystä hoitooni. Noh...kauniista roosasta aloin huivia vääntämään, perjantaina kun tirpat nukku ja koko illan. Sit aloin kattella et tosi monessa kohti olin ajattelemattomasti kaventanu väärin (voin kertoa et huivi ole lähes valmis). Ensin aattelin et muutama virhe...mut sitten alkoi nyppiä ja päätin purkaa. Kaikki varmaan tietää tai ainakin voi kuvitella millaista on mohairlankaa purkaa. Meni hermot ja huivi roskiin ( tätä emme kerro tyttärelleni, että olen hänen lankaa tuhonnut ja pistänyt ROSKIIN) hyi minua... kaikki ekoihmiset hyökkää nyt minun kimppuun *menee piiloon*.

Noh... huivi on nyt tehty siitä "sukkalangasta" mistä piti tulla se projektihuivi... ja  se huivi....... on projekti johon palaamme ...joskus.

1286210923_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tämä huivi tulee ihan taatusti omaan käyttöön. Torstaina tehdään taas jotain uutta. Ajatukseni oli huovuttaa. Huovutus ja minä /viha ja rakkaus.

Tänään on oltu vapaalla ja siivoiltu tätä makkari-/askartelu-/kirjastokammiota. Tarkoitus oli pistää jutskat ojennukseen ja kirjoja poistoon... Postiasioilla käydessä hain pokkaripaketin postista. Viime viikolla kun tirpat nukkui tuli shoppailtua........ Hukun pian kirjoihin, mutta voiko niitä olla koskaan liikaa... pakko tunnustaa että VOI!